Plast-Box S.A.

Plast-Box S.A to jeden z największych dostawców opakowań z tworzyw sztucznych. Ich produkty zaopatrują branże spożywczą i chemiczną w całej niemal Europie.

W odpowiedzi na potrzebę gruntownych zmian wizerunkowych, przeprowadziliśmy rebranding marki Plast-Box. Prace nad strategią zostały poprzedzone audytem marki. Na bazie wyników badań stworzyliśmy nowy znak firmowy oraz Księga Identyfikacji Wizualnej, a w dalszej kolejności materiały wizerunkowe oraz giełdowy serwis internetowy.

Wszystkie materiały użyte w projektach tj. zdjęcia wizerunkowe i produktowe, zdjęcia siedziby wraz z zapleczem zakładu, bazę pojemników jak i ich kompozycje w 3D, zdjęcia packshotowe i infografiki, przygotowaliśmy od nowa. Zależało nam na odświeżeniu wizerunku i wytyczeniu nowej drogi rozwoju marki.

 


Rebranding

Stworzyliśmy nową formę znaku firmowego w nowej kolorystyce: nowocześniejszą, elegancką i dopracowaną.

Nie chcieliśmy, aby zmiany w logotypie zbyt mocno odbiegły od obecnego znaku.
Symbol logotypu nawiązuje do „boxa” – opakowania, pojemnika. Skupiliśmy się na nim, aby nadal nim pozostał tymbardziej, że jest on też częścią nazwy własnej spółki. Wszelkie zabiegi jakie wprowadzaliśmy w kolejnych adaptacjach, ściśle oscylowały wokół zjawiska złudzenia optycznego.
Ostatecznie w nowym znaku jeszcze bardziej podkreśliliśmy przestrzenną i nowoczesną formę pudełka przez wycięcia w płaskiej formie oraz odpowiednim dobraniu kolorów sąsiednich płaszczyzn.

 

Kolorystyka

Nowa niebieska kolorystyka w czytelny sposób określa biznesowy i profesjonalny charakter marki. Ze starej identyfikacji zachowaliśmy m.in. kolor żółty, który w wybranych momentach akcentuje treści i gwarantuję przykucie uwagi.

 

Targi Interpack 2017

Międzynarodowe targi producentów tworzyw sztucznych Interpack ’17 w Düsseldorf.

Przygotowaliśmy niezwykłe stoisko targowe,  które nie tylko wprowadziło do zewnętrznego wizerunku marki nowoczesny styl, ale wprost nawiązywało do jej nowego logo – bryła stoiska to abstrakcja nowego znaku. Uzupełnieniem jest wprowadzenie do stoiska elementów identyfikacji, czyli charakterystycznych płaszczyzn Key Visual, oraz bardzo kontrastowej kolorystyki marki.

Jednak najciekawszym elementem jest instalacja na froncie stoiska. Zaprojektowaliśmy wersję KV jako system stalowych linek stanowiących tło prezentacji multimedialnej. Sama prezentacja natomiast została zaprojektowana w taki sposób, aby razem z tłem stanowić całość.

Materiały wizerunkowe

Motywem głównym materiałów wizerunkowych jest układ przenikających się płaszczyzn w niebieskich kolorach marki. Jego graficzne rozwiązanie nawiązuje do konstrukcji nowego logotypu. Wykorzystujemy zjawisko złudzenia optycznego do wywołania wrażenia trójwymiarowości płaskiej kartki.
Deseń tła wykorzystaliśmy np. w papierze firmowym i wizytówkach.
Przygotowaliśmy nowe projekty promocyjne marki m.in. folder wizerunkowy, ulotki i folder produktowy, e-folder w wersji elektronicznej.
Ważnym elementem nowych materiałów autopromocyjnych są prezentacje: firmowa dla działu marketingu, jak również multimedialna prezentacja z elementami 3D na Targi Interpack 2017 w Düsseldorfie.

 

Strona internetowa

Tekst


+48 515 018 961


info@paprikas.pl

Copyrights © 2017 Paprikas Studio.